WKKW

Nie sądziłem, że nowa praca i nowe miejsce dadzą mi jeszcze tyle satysfakcji. Panie Mariuszu – usłyszałem w słuchawce głos Ochrony – są już ludzie , na których Pan czekał. Rzeczywiście tego dnia spodziewałem się wizyty osób, które zamierzały zorganizować na terenie firmy branżowe spotkanie. Pośród wszystkich wyróżniał się – jak później się dowiedziałem uczestnik igrzysk – Jacek Krukowski, który z wielkim znawstwem, entuzjazmem i pasją mówił o przygotowaniach do imprezy. Mówił o koniach i o tym jak wszystko będzie zorganizowane. Jacek Krukowski, kwidzynianin, uczestnik igrzysk w Barcelonie w 1992 r. Startował w konkurencji WKKW indywidualnie i drużynowo. Wcześniej jako junior 2 – krotny Mistrz Polski oraz 3 – krotny uczestnik Mistrzostw Europy. Dzisiaj dalej oddaje się swej pasji „zarażając” przy tym kolejne pokolenia do uprawiania jakże pięknego sportu.
MS
WKKW

Skomentuj

