Wirtualny Deyna.

Warszawa. Stadion Legii. Pub ” Pod stadionem”. To tu miałem umówione spotkanie z niezwykle ciekawym człowiekiem. Pewnie napiszę o nim lecz trochę później. Oczekując na spotkanie nie omieszkałem odwiedzić klubowego sklepu. Lubię takie miejsca niezależnie czy kibicuje danej drużynie czy nie. Legia to Deyna. Bynajmniej dla mnie. Kiedyś widziałem koszulkę z wizerunkiem Deyny i taką właśnie chciałem kupić. Półki sklepowe i wieszaki przejrzałem wzrokiem kilkakrotnie ale celu mojej wizyty trudno było zauważyć. Jak to ? Legenda klubu a ja nie mogę kupić z nim koszulki. Zagadnąłem sprzedawcę.Odpowiedział, że owszem koszulkę z wizerunkiem Deyny mogę kupić ale…w wirtualnym sklepie. Cóż ja tylko jestem w realu a wielki warszawski świat jakby poszedł trochę dalej. Trzeba oddać, iż stdion i jego otoczenie bardzo fajne. Pamięć o Kazimierzu Deynie też widoczna…obok sklepu. Brawo kibice!
MS

deyna

Skomentuj

